Volt már, hogy elb..altáztuk. És pont ez volt benne a legjobb.
Még 2022-ben történt. Lassan három éve már, de olyan sztori volt, amit azóta is emlegetünk. Sőt, ti is.
Szóval… volt egyszer egy ikonikus Deluxe Cover Gel szériánk. Amit rossz pigmenttel gyártottunk le. Ezer darabot. Igen, ezer tégely hibás árnyalat, ami közül több már kikerült a vásárlókhoz, mire leesett, hogy valami nem stimmel. A szín nem az nagyon nem az a szín volt, amit megrendeltek tőlünk. Aztán megtörtént az, ami ilyenkor sok márkánál nem: nem sunnyogtunk, nem mutogattunk másra, nem söpörtük a szőnyeg alá. Beleálltunk. És őszintén beismertük: ez most a mi sarunk.
De miért tettük ezt?
Mert hiszünk benne, hogy a márkának nem csak a csillogásról és tökéletességről, hanem az átláthatóságról is szólnia kell. Hogy nem csak a sikereket, hanem a bénázásokat is fel kell vállalni. Mert épp ezek mutatják meg, kik vagyunk valójában.
Szóval nem csak bocsánatot kértünk – kompenzáltuk is a hibát. És közben egy véletlennek köszönhetően megszületett valami egészen különleges: egy új árnyalat. Egy hibából lett új cover zselé. Neve is lett természetesen, kicsit szójátékosra sikeresedett: FukCover Gel. Limitált széria. És nem vicc: pár nap alatt elkapkodták az egész, mármint konkrétan az egész raktárkészletet belőle. Aki csak hallott róla, gyűjtői darabként akarta eltenni. Mert ilyen sztorit nem ír minden márka. De mi igen.
Mert közben nem csak terméket gyártottunk – márkaértéket is. Az őszinteség, a bevállalás, a transzparens működés nem csak kommunikációs eszköz volt nálunk. Ez a DNS-ünk része. Ezért szerettek minket akkor is, amikor hibáztunk.
Ez a történet ma már múlt idő. De az üzenete örökérvényű. Mert bármilyen iparágban dolgozol, bármilyen márkát építesz – az értékeid akkor lesznek hitelesek, ha nem csak akkor hivatkozol rájuk, amikor minden flottul megy. Hanem akkor is, amikor nehéz. Amikor igazán ciki. Amikor kényelmetlen.
Mi ezt tettük. És nem bántuk meg.