Késős vendég? Nails on Time a megoldás!
Műkörmösként neked is probléma a sok késő vendég? Ennek most vége!
Előfordult, hogy késett a vendéged? Olyan is volt már, hogy el sem jött a megbeszélt időpontra, anélkül, hogy szólt volna?
Ezek a problémák azon túl, hogy bosszantóak, konkrétan pénzben kifejezhető, komoly veszteséget jelentenek Neked. Nem működik a házirend? Mit sem ér az időpontkártya? Túl költséges és körülményes állandóan előre SMS-t küldözgetni, hogy el ne felejtsék az időpontjukat?
Erre kínálunk megoldást a Mystic Nails - On Time alkalmazásával, mellyel könnyedén automatikus emlékeztető értesítéseket állíthatsz be akár valamennyi vendégedhez is!
Az emlékeztetőt a vendég telefonjára a rendszer automatikusan küldi az általad beállított paraméterek szerint, így neked nincs semmi teendőd, biztos lehetsz benne, hogy akár 3 hét múlva esedékes új időpontja előtt a vendéged meg fogja kapni a hozzá beállított emlékeztető értesítéseket.
Mit tapasztalsz majd az alkalmazás használatával?
- A vendég nem felejti el az időpontjait.
- A vendég nem fog késni, de ha mégis, arról szólni fog még időben.
- Ha mégsem tud eljönni a vendéged, akkor jó eséllyel időben le fogja mondani az időpontját (hiszen már akár 48 órával az időpontja előtt kimehet neki az első automatikus emlékeztető).
- Lemondás vagy késés esetére az alkalmazás egyből feldobja a lehetőségét, hogy a vendéged HÍVJON fel téged. Nem online üzenget, nem SMS-ezik, hanem telefonon fog keresni, így azonnal tudtok egyeztetni és esetleg új időpontot találni.
Mit jelent mindez számodra?
- Rengeteg bosszúságot és stresszt megspórolsz magadnak.
- Költséget és időt takarítasz meg, hisz a manuális emlékeztető SMS-ek és hívások már nem kellenek.
- Kevesebb késés, kevesebb lemondás.
- Jobb időmenedzsment, hatékonyabb munka.
Hogyan kell használni?
- Töltsd le az alkalmazást és regisztrálj MŰKÖRMÖSKÉNT.
- Add meg a műkörmös kódod a vendégednek és kérd meg, hogy ő is töltse le az alkalmazást majd regisztráljon be VENDÉGKÉNT hozzád.
- Állíts be emlékeztetőt a vendégedhez: 48 óra, 24 óra, 2 óra, 1 óra. Innentől már automatikusan működik a rendszer az újonnan felvett időpontok esetén.
A Play áruházban és IOS-en is elérhető az alkalmazás. Kattints ide a letöltéshez: Android , Iphone
Mindezt személyes és barátságos hangnemben a vendégek felé, ízléses és igazán csajos megjelenéssel kínáljuk Neked!
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Miért van szükség regisztrációra?
Azért, hogy a vendégeid és az ő időpontjaiknak az információit elmenthessük neked a felhőbe, így ha elromlana/elveszne a telefonod, akkor se legyen ebből problémád, elég csak újra bejelentkezned egy másik telefonon.
Ha létrehozok egy időpontot, akkor azt azonnal látja a vendégem?
Ha van netkapcsolatod, akkor igen. Ha offline vagy, akkor amint újra kapcsolódsz a netre.
Módosíthatok már meglévő időpontot?
Igen, tudod szerkeszteni.
Létrehozhatok/módosíthatok időpontot anélkül, hogy felhívom a vendégemet?
Az app ezt lehetővé teszi, de azt javasoljuk, hogy minden változtatásról egyeztess először telefonon/személyesen a vendégeddel.
A vendég tudja módosítani meglévő időpontját vagy új időpontot felvenni?
Nem, ezt csak a műkörmös tudja megtenni.
Törölhetek egy vendéget, ha már nem jár hozzám?
Igen.
Kell-e net ahhoz a vendégeknek, hogy kapjanak értesítést?
Igen.
Ezeknek a push értesítésnek netkapcsolat kell, vagy Wifi, vagy mobilnet. Tehát, ha nincs bekapcsolva a vendégnek a telefonja, vagy be van kapcsolva, de nincs netje, amikor az értesítés esedékes, akkor nem fog kapni semmit. Viszont ha az értesítés pillanatában nincs net kapcsolata, de később mondjuk 2 órával lesz, akkor utólag is megérkezik hozzá a push üzenet.
Mi történik, ha az értesítés pillanatában nincs net a vendég telefonján, de utána igen?
Utólagosan is megkapja az értesítést a nethez kapcsolódás után.
Kell-e internet kapcsolat a műkörmösnek ahhoz, hogy időpontokat tudjon felvenni?
Az app engedi, hogy felvegyél időpontokat net nélkül is, DE ezeket a vendéged nem fogja látni és értesítéseket sem kap addig, amíg nem csatlakoztál a netre. Az internet elérés azért szükséges, hogy szinkronizálja a körmös által felvitt időpontokat a vendég applikációjával és hogy ezáltal az előre beállított emlékeztetők időben kimenjenek majd.
A push üzenet küldésének időpontjában a műkörmös telefonja muszáj, hogy netre legyen csatlakozva/be legyen jelentkezve/be legyen kapcsolva a telefonja?
A műkörmösnek elég az időpont létrehozása alatt vagy utána egyszer csatlakoznia. Ha ez megtörténik, akkor az app a háttérben automatikusan feltölti az új időpontot és onnantól az élni fog a műkörmös telefonján kívül is. Tehát látja a vendég és kap róla értesítést ha a műkörmös nincs a neten/nincs bejelentkezve/bekapcsolva a telefonja akkor is.
Mi van ha a vendég nem akarja letölteni az app-ot.
Röviden: ez nem kívánság műsor! Töltse le. A te üzleti működésed ezt megkívánja, neki pedig semmibe nem kerül, mert amíg ott ül előtted simán le tudja tölteni az app-ot, utána beregisztrálni és helyben kapcsolódni hozzád, a műkörmöséhez. Innentől neki soha nem kell megnyitnia sem az applikációt, csak ne törölje le és így kapni fogja az emlékeztetőket időben. A legszebb az egészben az, hogy a vendégek jellemzően rendkívül hálásak és plusz, extra pozitív szolgáltatásként élik meg ezt, amit tőled kapnak! Hiszen nekik is szuper, hogy emlékezteti őket a telefonjuk, hogy várja őket a Kedvenc Műkörmösük! ;)
A Play áruházban és IOS-en is elérhető az alkalmazás. Kattints ide a letöltéshez: Android , Iphone