Termékvéleményezési és moderálási szabályzat
Termékvéleményezési és moderálási szabályzat
Hogy tudok véleményt hagyni egy termékről?
- Jelentkezz be! Ezt ide kattintva teheted meg.
- Keress rá a termékre! A fenti keresőbe írd be a termék nevét!
- A keresési találatok között válaszd ki, amiről írni szeretnél! Kattints rá, így a termék adatlapjára jutsz.
- Írd meg a véleményt! Az adatlapon kicsit legörgetve találod a vélemények szekciót. Adj csillagokat, és indokold meg pár mondatban, hogy miért is annyi csillagot kapott a termék, amennyit.
Mi történik az véleményemmel miután beküldtem?
Cégünk kijelölt kollégái moderálni fogják a véleményt az itt részletezett szabályozás alapján, legkésőbb a beküldéstől számított 14 munkanapon belül. Moderálási szabályzatnak való megfelelés esetén a vélemény megjelenik nyilvánosan, nem megfelelés esetén fenntartjuk a jogot, hogy a véleményt ne publikáljuk.
Csak pozitív véleményt hagyhatok?
Természetesen nem, de szépen kérünk csak olyan véleményt hagyj, mely őszinte és úgy gondolod, hogy a többi vásárló számára segítséget jelenthet a vásárlási döntése szempontjából.
Több véleményt is hagyhatok egy terméknél?
Csak egy véleményt hagyhatsz minden terméknél, ha szeretnéd módosítani egy korábbi véleményed azt megteheted az alább leírtak szerint.
Csak azok véleményezhetik a termékeket akik vásároltak a webshopunkban?
Nem. Mivel rengeteg vásárlónk a viszonteladóinkon keresztül szerzik be a termékeket, így nekik is szerettünk volna lehetőséget adni, hogy véleményezzék őket. Ebből a szempontból nem teszünk különbséget és nem is jelezzük külön, hogy adott véleményező vásárolt-e már konkrétan a mi webshopunkon a véleményezett termékből.
Kérdést megválaszolunk-e a véleményezés szekcióban?
Nem. A véleményeknél alapvetően a termékek használatával kapcsolatos vevői véleményeket és visszajelzéseket jelenítjük meg. A termékekkel és azok használatával kapcsolatos kérdéseidet viszont felteheted nekünk emailben vagy chat ablakon, de akár fel is hívhatsz minket. Irány a Kapcsolat oldal.
Milyen véleményeket nem jelenítünk meg?
- Termékkel kapcsolatos kérdéseket nem jelenítünk meg, melyet véleményként hagytak. A termékekkel és azok használatával kapcsolatos kérdéseidet viszont felteheted nekünk emailben vagy chat ablakon, de akár fel is hívhatsz minket. Irány a Kapcsolat oldal.
- Kirívóan negatív vagy feltűnően sok negatív vélemény hagyása esetén ahol a véleményt hagyó nem tudja hitelt érdemlő módon igazolni, hogy a véleményezett termékből/termékekből ő már vásárolt, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a véleményét ne jelenítsük meg, mert félrevezető lehet a többi vásárló számára.
- Kétértelmű, trágár, uszító, diszkriminatív vagy rasszista vélemények törlésre kerülnek. A Mystic Nails Hungary Kft. ügyfélszolgálata saját hatáskörben dönt arról, hogy adott véleményt ilyennek minősíti-e, és ez alapján nem jeleníti meg.
- Nem jelenítünk meg olyan véleményt, melyben a véleményt hagyó saját magát vagy a Mystic Nails-en kívül más márkát reklámoz, hivatkozik, promotál.
Módosítunk-e a hagyott véleményeken?
Fő szabályként természetesen semmit nem módosítunk a beküldött véleményeken. Ugyanakkor elírás, elgépelés, nyelvtani hiba felfedezése esetén szigorúan a vélemény tartalmi jelentésének megváltoztatása nélkül fenntartjuk a nyelvtani helyesbítés jogát. Egyéb esetben soha nem módosítunk.
Hogyan tudom eltávolítani / módosítani a korábbi véleményem?
Az [email protected] email címre kérjük, küldj egy levelet arról az email címről, mellyel a véleményt hagytad bejelentkezett vásárlóként. Az általad küldött e-mailben egyértelműen jelöld, hogy melyik terméknél lévő véleményedet szeretnéd eltávolítani / módosítani. A termék linkjét hivatkozd az emailben, továbbá a konkrét vélemény szövegét is másold be, hogy biztos a megfelelő véleményt töröljük / módosítsuk. A véleményt legkésőbb a beküldéstől számított 14 munkanapon belül töröljük / módosítjuk.