Termékvéleményezési és moderálási szabályzat

Termékvéleményezési és moderálási szabályzat

 

Hogy tudok véleményt hagyni egy termékről?

  • Jelentkezz be! Ezt ide kattintva teheted meg.
  • Keress rá a termékre! A fenti keresőbe írd be a termék nevét! 
  • A keresési találatok között válaszd ki, amiről írni szeretnél! Kattints rá, így a termék adatlapjára jutsz.
  • Írd meg a véleményt! Az adatlapon kicsit legörgetve találod a vélemények szekciót. Adj csillagokat, és indokold meg pár mondatban, hogy miért is annyi csillagot kapott a termék, amennyit.

Mi történik az véleményemmel miután beküldtem?

Cégünk kijelölt kollégái moderálni fogják a véleményt az itt részletezett szabályozás alapján, legkésőbb a beküldéstől számított 14 munkanapon belül. Moderálási szabályzatnak való megfelelés esetén a vélemény megjelenik nyilvánosan, nem megfelelés esetén fenntartjuk a jogot, hogy a véleményt ne publikáljuk.

Csak pozitív véleményt hagyhatok?

Természetesen nem, de szépen kérünk csak olyan véleményt hagyj, mely őszinte és úgy gondolod, hogy a többi vásárló számára segítséget jelenthet a vásárlási döntése szempontjából.

Több véleményt is hagyhatok egy terméknél?

Csak egy véleményt hagyhatsz minden terméknél, ha szeretnéd módosítani egy korábbi véleményed azt megteheted az alább leírtak szerint.

Csak azok véleményezhetik a termékeket akik vásároltak a webshopunkban?

Nem. Mivel rengeteg vásárlónk a viszonteladóinkon keresztül szerzik be a termékeket, így nekik is szerettünk volna lehetőséget adni, hogy véleményezzék őket. Ebből a szempontból nem teszünk különbséget és nem is jelezzük külön, hogy adott véleményező vásárolt-e már konkrétan a mi webshopunkon a véleményezett termékből.

Kérdést megválaszolunk-e a véleményezés szekcióban?

Nem. A véleményeknél alapvetően a termékek használatával kapcsolatos vevői véleményeket és visszajelzéseket jelenítjük meg. A termékekkel és azok használatával kapcsolatos kérdéseidet viszont felteheted nekünk emailben vagy chat ablakon, de akár fel is hívhatsz minket. Irány a Kapcsolat oldal.

Milyen véleményeket nem jelenítünk meg?

  1. Termékkel kapcsolatos kérdéseket nem jelenítünk meg, melyet véleményként hagytak. A termékekkel és azok használatával kapcsolatos kérdéseidet viszont felteheted nekünk emailben vagy chat ablakon, de akár fel is hívhatsz minket. Irány a Kapcsolat oldal.
  2. Kirívóan negatív vagy feltűnően sok negatív vélemény hagyása esetén ahol a véleményt hagyó nem tudja hitelt érdemlő módon igazolni, hogy a véleményezett termékből/termékekből ő már vásárolt, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a véleményét ne jelenítsük meg, mert félrevezető lehet a többi vásárló számára.
  3. Kétértelmű, trágár, uszító, diszkriminatív vagy rasszista vélemények törlésre kerülnek. A Mystic Nails Hungary Kft. ügyfélszolgálata saját hatáskörben dönt arról, hogy adott véleményt ilyennek minősíti-e, és ez alapján nem jeleníti meg.
  4. Nem jelenítünk meg olyan véleményt, melyben a véleményt hagyó saját magát vagy a Mystic Nails-en kívül más márkát reklámoz, hivatkozik, promotál.


Módosítunk-e a hagyott véleményeken?

Fő szabályként természetesen semmit nem módosítunk a beküldött véleményeken. Ugyanakkor elírás, elgépelés, nyelvtani hiba felfedezése esetén szigorúan a vélemény tartalmi jelentésének megváltoztatása nélkül fenntartjuk a nyelvtani helyesbítés jogát. Egyéb esetben soha nem módosítunk.

Hogyan tudom eltávolítani / módosítani a korábbi véleményem?

Az [email protected] email címre kérjük, küldj egy levelet arról az email címről, mellyel a véleményt hagytad bejelentkezett vásárlóként. Az általad küldött e-mailben egyértelműen jelöld, hogy melyik terméknél lévő véleményedet szeretnéd eltávolítani / módosítani. A termék linkjét hivatkozd az emailben, továbbá a konkrét vélemény szövegét is másold be, hogy biztos a megfelelő véleményt töröljük / módosítsuk. A véleményt legkésőbb a beküldéstől számított 14 munkanapon belül töröljük / módosítjuk.